Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2014

Άκου τι ΄πήρε το αφτί μου....

Έχω ακούσει και μάλιστα είδα να κυκλοφορεί σε πολλούς τοίχους μία φωτογραφία, εξαιρετικής έμπνευσης και στοχασμού, που λέει καλή η ανωτερότητα αλλά καλύτερο το άντε και γαμήσου.......είναι για γέλια αν κάτσει και το σκεφτεί κανείς βαθιά, με νόημα και κριτική άποψη.....

Άντρες και γυναίκες το ενστερνίζονται και παίρνουν ύφος 100 καρδιναλίων όταν αναφέρονται σε αυτή την αναμφίβολα πνευματώδη φράση.....

Άσε μας κουκλίτσα μου, που πέρα από τη μύτη σου δεν μπορείς να δεις τίποτα άλλο παρά μόνο το πόσο πολύ φταίνε οι άλλοι κι εσύ σαν Oσία Μαρία, έπεσες θύμα του καθενός και αφού ξεπέρασες το σοκ των κακοτοπιών που σου επεφύλασσε η άτιμη η ζωή, καταλήγεις στο βαθυστόχαστο "Άντε γαμήσου".

Ξέρεις κουκλίτσα υπάρχει και κάτι που λέγεται προσωπική ευθύνη την οποία φέρεις στο ίδιο ποσοστό με τον άλλο......που όσο ο άλλος έχει βάλει το χεράκι του άλλο τόσο το έχεις βάλει κι εσύ......

Η ανωτερότητα όμως σημαίνει κουκλίτσα, αναλαμβάνω την ευθύνη της κατάστασης στο ποσοστό που αναλογεί και εξετάζω τον εαυτό μου που έχω φταίξει και που όχι......το άντε γαμήσου δεν είναι παρά μια ευχή στον άλλο, κι αν το καλοσκεφτείς κουκλίτσα μπορεί να σε τσούξει τα μάλα, αν μάθεις πως ο άλλος εκπλήρωσε την ευχή σου.....μήπως να προσέχουμε τι λέμε και καλό είναι να σκεφτόμαστε αρκετά πριν εφαρμόσουμε συμπεριφορές καταρχήν προσβλητικές για τον ίδιο μας τον εαυτό;;; Λέω εγώ τώρα.


Υπάρχουν βέβαια και οι κουκλίτσες που κλαίγονται που η άλλη κουκλίτσα δεν έδειξε ανωτερότητα και είπε άντε και γαμήσου.....και το λένε, το δημοσιεύουν και γκρινιάζουν.....οκ έχουν δίκιο, γιατί άλλωστε να μην περιμένουν την ανωτερότητα από την άλλη κουκλίτσα; Όμως κι αυτές οι κουκλίτσες που γκρινιάζουν με τη σειρά τους είπαν άντε και γαμήσου σε κάποιον που προσφέρθηκε να βοήθησει χωρίς ιδιοτέλεια απλά και μόνο γιατί ένιωσε τον πόνο της κουκλίτσας, γιατί κι αυτός που βοήθησε είναι μια κουκλίτσα που της είπαν άντε αι γαμήσου και πάει λέγοντας.....; Υπάρχει όμως και το συμπάσχω κουκλίτσα που δεν σημαίνει τίποτα άλλο από το νιώθω τον πόνο σου και αυτό με κινητοποιεί να γίνω αρωγός προς το χτίσιμο της ανωτερότητας, χωρίς να πιστεύει κανείς ή να έχει αυταπάτες πως θα καταφέρει να αλλάξει τον κόσμο, απλά θα έχει κάνει την προσπάθειά του μπας και σταματήσει το άντε γαμήσου...


Μήπως όλοι μας είμαστε κουκλίτσες; Μήπως όλοι λέμε άντε γαμήσου απαιτώντας όμως την ανωτερότητα; Οι κουκλίτσες αυτό που ξέρω δεν έχουν ψυχή και είναι μόνες.......και δεν βγάζω τον εαυτό μου απέξω....

Μου είπε σήμερα ένας άνθρωπος που εκτιμώ βαθιά για πολλούς λόγους, πως μέσα από συγκεκριμένες ή μη συνθήκες μαθαίνεις να είσαι πιο πονηρεμένος, να είσαι σε εγρήγορση και πιο θρασύς ως ένα σημείο....εκπληκτική κουβέντα.....κι αυτή μου έδωσε αφορμή για τη διάσταση της ανωτερότητας και του άντε γαμήσου......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου